Info klanten

Hieronder treft u antwoorden aan op vragen die wij regelmatig ontvangen. Mocht een vraag er niet tussen staan, dan vernemen we deze graag. Stuur ons dan een bericht via onze contactpagina en wij geven u zo snel mogelijk een antwoord op uw vraag, veelal binnen 12 uur.

Veelgestelde vragen klanten

Heeft StudentenContact ook studenten die niet worden getoond op de site?

Niet alle studenten worden getoond. Deze 'verborgen' studenten hebben bewust ervoor gekozen om geen openbaar visueel profiel bij ons te hebben. Veelal hebben zij specifieke wensen ten aanzien van een date. U kunt ons benaderen voor deze studenten. Op deze pagina kunt u bij ons navraag doen.

Waarom moet ik een reservering doen via het webformulier?

Omdat wij samenwerken met studerende meiden, is het van belang dat wij alles in het werk stellen dat het een gezellige ontmoeting wordt. Wij nemen dus de tijd om samen een leuke date in te plannen. Dit geldt met name voor nieuwe klanten, waarbij wij nog niet eerder mee hebben samengewerkt.

Bovendien zijn de aangesloten studentes niet 24/7 beschikbaar. U bent immers niet op zoek naar een 'professioneel meisje' die dagelijks voor ons werkt. Daarvoor zijn andere bureaus.

Wat is de minimale afspreektijd met een studente?

De minimale afspreektijd met een studente is twee uur. Dat lijkt wellicht lang, maar u zult zien dat de tijd omvliegt, zeker als u in goed gezelschap bent. Mocht er een goede klik tussen u en de studente zijn, dan is verlengen veelal geen enkel probleem.

Waarom kan ik niet ad hoc een studente ontvangen?

Het vooraf reserveren van een studente kan natuurlijk altijd. Omdat wij uitsluitend werken met echte studentes, welke daadwerkelijk studeren, hebben zij natuurlijk naast hun studie een druk privéleven en allerlei sociale verplichtingen jegens vrienden, familie en kennissen. Omdat wij werken met fulltime studentes, zijn zij slechts parttime beschikbaar voor aangename dates. Wij werken uitsluitend samen met studentes die dit als bijbaan doen. Het moet voor iedereen leuk, spannend en niet alledaags worden.

U kunt derhalve alleen vroegtijdig een studente reserveren, zodat iedereen zich goed kan voorbereiden op een prettige tijd samen.

Bij bekende vast klanten en bij het beschikbaar zijn van een studente is er natuurlijk meer mogelijk.

Waarin verschilt StudentenContact met andere bureaus?

Op de eerste plaats zijn wij uniek in Nederland. Een soortgelijk bureau bestaat er immers niet. Als er al een vergelijk getrokken kan worden, dan differentiëren wij ons op de volgende punten;

  • wij werken uitsluitend met echte studenten, die aantoonbaar studeren
  • wij geven oprechte en eerlijke informatie over de studenten en over onze werkwijze
  • wij zijn zuinig op ons 'bedrijfskapitaal' oftewel zuinig onze studenten
  • wij zijn geenszins plat of bieden platte diensten aan
  • wij komen onze afspraken altijd na
  • wij doen niet aan vage beloften
  • wij werken op een eerlijke basis, waarbij respect naar alle partijen van groot belang is
  • wij staan open voor ideeën van elkaar en van anderen om tot een betere dienstverlening te komen

Kortom; wij doen wat wij zeggen en zeggen wat wij doen. Wij houden van lange termijn relaties, met zowel onze klanten alsmede onze studentes.

Kan ik een reeds gemaakte reservering annuleren?

U kunt uw reservering annuleren. Een annulering ontvangen wij graag schriftelijk en zo spoedig mogelijk. In elk geval uiterlijk 48 uur voorafgaande het geplande contact. Dan brengen wij geen kosten in rekening.

Behalve voor de reeds door ons gemaakte kosten voor het mogelijk maken van de ontmoeting en/of aanvullende ingekochte services. Voor meer en aanvullende informatie verwijzen wij u graag naar onze algemene voorwaarden.

Hoe lang moet ik van tevoren een studente reserveren?

Dat is afhankelijk van het soort event. Wilt u meerdaags op stap met een studente, dan ligt dat natuurlijk anders dan wanneer u morgen samen een dinnerdate wilt hebben. Eten doen wij immers elke dag, dus een dinnerdate kan natuurlijk snel en eenvoudig in de dagelijkse routine ingepast worden, zeker als de dinnerdate bijvoorbeeld in Utrecht zou plaatsvinden.

Omdat onze studentes slechts parttime beschikbaar zijn, is het wel verstandig om de studente van uw keuze vroegtijdig te reserveren. Dit voorkomt teleurstellen als u de keuze hebt laten vallen op een specifieke studente. Concreet is een reservering van minimaal 48 uur van tevoren zeer wenselijk.

Waarom moet ik iets over mijzelf op het reserveringsformulier vermelden?

U wilt natuurlijk graag enige informatie hebben over uw keuze voor een specifieke studente. Dat vinden wij niet meer dan logisch. Zo vinden onze studentes het ook zeer wenselijk om iets over hun aanstaande gastheer te weten. Alleen een voornaam vinden wij onvoldoende. Onze studentes vinden het prettig om iets over de achtergrond van hun gastheer te weten, alvorens ze afspreken. Zeker bij nieuwe klanten is het voor ons, alsmede voor de studenten, wenselijk om wat meer informatie voorafgaande de date en/of evenement te hebben.

Daarnaast vinden wij het prettig als wij een omschrijving van u ontvangen van de beoogde date of evenement, zoals soort date/evenement, locatie, verwachtingen van de studente qua rol of bijdrage aan de date en/of het evenement. Hoe beter wij uw verzoek c.q. vraag kennen, des te beter kunnen wij, maar vooral onze studentes, zich inleven in het soort evenement of soort date.

Hoe gaat StudentenContact om met de verstrekte gegevens?

Wij zijn een serieus, legaal en oprecht bedrijf en werken daarbij geheel volgens alle wettelijke regels en voorschriften. Wij gaan daarom zeer discreet om met alle gegevens. Wij zullen nooit informatie doorverkopen, dan wel kosteloos verstrekken aan andere partijen. Discretie en privacy vinden wij heel belangrijk. Onze discrete werkwijze hanteren wij voor zowel onze klanten alsmede onze studentes.

Ik heb een speciale wens, kunnen jullie mij daarbij helpen?

Zowel onze studentes alsmede ons bedrijf staan altijd open voor speciale wensen van klanten. Geef ons vooral uw wensen door. Dan kunnen wij, samen met de beoogde studente, bekijken of wij uw wensen kunnen vervullen.

Daarbij maken wij nu al een opmerking; zolang uw wens niet vrouwonvriendelijk is, niet gevaarlijk is en niet de gezondheid van uw of de studente op het spel staat, staan wij voor nagenoeg alles open. Wel moet u bedenken dat niet iedereen staat te springen om een keer aan parachutespringen te doen... Wij zijn benieuwd naar uw wens of wensen.

Kan ik korting krijgen op een date?

Standaard geven wij geen korting op onze services en aangeboden diensten. Alleen bij langere dates en/of evenementen geven wij een korting op de totale prijs. Wij geven echter nooit kortingen op eventuele reistijd en reiskosten van de studente. Die blijven altijd gelijk.

Indien u uw persoonlijke wensen doorgeeft, uitsluitend voor langere dates, dan zullen wij nagaan wat wij voor elkaar kunnen betekenen. Een offerte aanvragen is derhalve mogelijk. In alle andere gevallen hanteren wij onze tarieven zoals op onze site staan aangegeven.

Kortingen vragen tijdens of vlak voorafgaande de date is niet wenselijk. Een studente zal dan ook zelf nooit een korting kunnen geven. Dat kan uitsluitend voorafgaande de date en alleen door het management van StudentenContact.

Zijn jullie een van de vele datingsites?

Wij zijn geen datingsite voor relaties en andere (vaste) contacten, zoals zovele fake datingsites. Wij vinden onszelf meer een entertainment bedrijf. Wij vragen dan ook geen inschrijfgeld en/of andere vergoedingen aan studenten. Klanten betalen alleen voor het persoonlijk en/of intieme contact, met een echte studente.

Zijn jullie profielen echt en oprecht?

Alle profielen op deze website zijn echt. Wij werken nooit met fake profielen. Wij doen dan ook niet aan (betaalde) sms/bel/mail/chat contacten. Bovendien kunnen klanten niet rechtstreeks in contact komen met de aangemelde studenten. Alle contacten lopen via StudentenContact. Wij zijn een intermediair, welke de bemiddeling organiseert tussen studenten en klanten.

Zijn jullie een legaal bedrijf en beschikken jullie over een vergunning?

Wij zijn een volledig legaal bedrijf. Wij zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Utrecht. Wij beschikken over de juiste gemeentelijke vergunning om het contact mogelijk te maken.

Wanneer kan ik het beste telefonisch contact opnemen?

Telefonisch contact is dagelijks mogelijk vanaf 10.00 tot 13.00 uur en van 19.00 tot 21.00 uur. Dan zij wij veelal goed telefonisch bereikbaar. Indien wij niet is staat zijn om de telefoon aan te nemen, dan bellen wij op een later tijdstip terug, mits er niet is gebeld met een afgeschermd telefoonnummer. Via het contactformulier kan eventueel een bericht worden achtergelaten. Dan bellen wij zo spoedig mogelijk terug, precies wanneer het goed uitkomt.